lørdag 20. april 2013

gjett hva..

..jeg er mest flink til i hele, hele verden.

Å glemme å blogge.

Nyrekateter.

Okei. Greia, da. Er at jeg har vært i Kristiansand siden begynnelsen av mars.
I KNOW, I KNOW, siste innlegget var i januar, STOP RIDING ME.

Jeg er ute i praksis, og om bare 10 dager skal jeg hjem igjen. Da har jeg vært her i nesten to måneder! Sheesh, som tida flyr.
Praksis er forøvrig ufattelig mer gøy enn jeg hadde trodd, selv om bosituasjonen suger blyfitte.

Det har skjedd fabelaktige ting siden sist. FABELAKTIGE, I SAY. Helt seriøst.
Først og fremst: I februar skjedde det liksom ting. Irene og jeg tok oss et cruise til Frederikshavn fordi why the hell not. Jeg kjøpte meg den nye Boss-parfymen, den lukter godt. Det var gøy. Vi spiste AWESOME mat på Empire.

Og så, omtrent samtidig, så blei en Kickstarter-kampanje av pure awesomeness launchet. For Dreamfall Chapters. Oppfølgeren til Drømmefall, oppfølgeren til Den Lengste Reisen aka DET BESTE SPILLET I VERDENSHISTORIEN. Så jeg ble naturlig manisk. Også brukte jeg mer penger enn jeg har gjort på ganske lenge. Det var fabelaktig.
Og så, når kampanjen var ferdig.. fikk jeg komme og besøke Red Thread Games i Oslo. Sammen med andre fans. Jeg får fremdeles kriblelår bare av å tenke på det. Det var nervepirrende og grisejævlig spennende og helt sykt bra. Vi var på live kamera. Foran INTERNETT. Jeg gjemte meg bak Martin. Martin er awesome, btw. Det er Ragnar, Dag, Rakel og Quintin også. De er bare kulest i verden, egentlig. Omtrent. Jeg har blitt fangirl i en alder av 26, jeg føler det er en bra og stabil ting i livet mitt. Æh.. ja. Vi sier det.

Fra venstre mot høyre: Martin, Dag, Brita, Rikke (bortgjemt og med i RTG), Quintin, randoms på et annet bord, to andre fans jeg ikke husker navnet på, Ragnar og MEG!

Etter kampanjen var over og spillet ble sponset med nesten det dobbelte av hva de hadde satt som mål (FUCK. YEAH.) har vi bare dannet et sykt awesome community på forum og IRC, og jeg husker ikke sist jeg følte meg såpass INTO SOMETHING. Det er herlig. Jeg trenger bare å flytte nærmere Oslo. Så nå har jeg søkt på studenthybel i Drammen fra høsten av, haha. Må bare ha jobb for å ha råd til det. xD ÅRNARSÆ.

Åkei. Hva annet har skjedd? Ting. Ting har skjedd. Ikke veldig mye annet enn det jeg har nevnt da. Praksis er gøy, RTG-ting har skjedd. Også bakte jeg cupcakes til et bryllup i forrige helg, da jeg var hjemom Åmot nettopp i det ærend. Det var helt sykt. Oppskriften nektet å samarbeide. Måtte prøve 5 ganger. Gikk til slutt da, så cupcakes blei det. Blei ikke så aller verst heller :p

Djevelske rosecupcakes.

SE SÅ FLINK JEG HAR VÆRT ASS. Diplom til meg. YES.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar