lørdag 5. januar 2013

AWESOMENESS

Tenkte at det var greit å veie opp for gårsdagens innlegg med noe litt mer.. muntert.
I dag har vært en munter dag.

Først og fremst fikk jeg en A på anatomieksamen! Jeg hadde forventet max en C, så en A var.. woah. Jeg veit fremdeles ikke hvor jeg skal gjøre av meg, egentlig. En A! :D

Så dro Ida og jeg til Drammen, der hun fornyet ordensvaktbeviset sitt og jeg skaffa meg lånekort på biblioteket (siden jeg leste et genialt tips på Tripadvisor-forumet her om dagen; lån reiseguider på biblioteket. Det har aldri falt meg inn at de har sånt der!). Siden Drammensbiblioteket ligger inne på Papirbredden der jeg jo går på skole, er det veldig lettvint å låne bøker. Det liker vi!

På vei hjem dro vi innom Buskerud Storsenter, fordi jeg ville kjøpe meg den nye Boss-parfymen, Boss Nuit. Den hadde de selvfølgelig ingen igjen av, men dama på parfymeriet hadde en tester som hun dusja meg med. Bokstavelig talt. Jeg tror jeg fikk tre spray på håndleddet mitt. Hodet mitt døde etter en stund. Én spray hadde holdt i massevis, jeez! Jeg følte meg som en sånn overklasse-frue som vandrer rundt i pelskåpa si og stinker tung parfyme, som om hun har bokstavelig talt badet i parfyme. Nei takk!
Misforstå meg rett, parfymen lukter fantastisk, men det går jo som kjent an å få for mye av det gode.

Etter å ha vandret senteret rundt bare fordi derfor, var vi en tur innom Clas Ohlson før vi bestemte oss for å bare dra hjem. Ingen skulle egentlig ha noe mer, og når til og med en tur innom Obs endte i tomme hender var det ikke noe håp. Så vi dro til Vikersund en tur og leide filmer (som vi aldri så), og så stakk vi hjem til Ida. Der lagde hun hjemmelaga quesadillas, og vi endte opp med å se den første Ringenes Herre-filmen i extended edition. Den har jeg faktisk ikke sett på årevis, så det var skikkelig nostalgisk og fantastisk og jeg storkoste meg (og grein ikke en eneste gang, whut).
Etter filmen var ferdig dro jeg hjem, og siden har jeg bare.. brodert og sett på diverse serier. Jeg jobber for tiden med noe som blir et ganske stort broderi av Kuchiki Byakuya (yup, jeg er Bleachfan til tusen), selv om det egentlig bare skulle være et lite prosjekt før jeg gyver løs på Super Mario World-kartet. Før jeg kan gjøre det må jeg farge aida-stoffet i den blåfargen vannet har, fordi det er no fucking way at jeg broderer alt det der blått.

Jeg er ikke trøtt, og det er jo.. kjempefint. Flott at jeg har prestert å snu døgnet den siste uka når jeg begynner på skolen på mandag. Yay! Jeg får snu det tilbake i morra og søndag. Akkurat nå skal jeg ta av meg linsene, slik at jeg kan legge meg om en halvtime - og kanskje får jeg til og med sove. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar