onsdag 5. desember 2012

kaldt!

I går var nok helt klart en lang dag ja.. Kom hjem fra jobb, spiste middag og så en episode av CSI NY, og så husker jeg egentlig ikke hva jeg gjorde etter det..? :s
Jeg dreiv av og sovna i hytt og pine fordi jeg var dævvtrøtt, men jeg aner seriøst ikke hva jeg gjorde etter den episoden var ferdig. Det eneste jeg husker er at jeg våkna 00:18 og bare "Fuck, har ikke tatt av meg linsene! D:", så da gikk jeg og gjorde det, og så.. la jeg meg igjen. Bare at det var så drøyt varmt her inne at jeg ikke ville ha på meg dyna engang, så da satt jeg opp vinduet for å lufte litt. Også lukket jeg det, men det var fremdeles altfor varmt. Så jeg åpnet det igjen, og la meg ned for å vente på at det skulle bli litt kjøligere.

...yeah. Jeg sovna rett ut, og våkna rundt kvart over 9 av at det var ganske kaldt her, men det var godt og varmt under dyna, så da sov jeg visst en time til jeg. Og da jeg våkna 10:17 var det fremdeles kaldt i rommet (10°C, ifølge termometerdingsen på veggen), fremdeles godt og varmt under dyna, og jeg var tørst. Så jeg strakk meg etter vannglasset på nattbordet, og 90% av innholdet var is.

Så nå har jeg tatt meg en varm, lang dusj og pakket meg inn i joggebukse og den nye hettejakka jeg fikk i posten i går, takket være Threadless. Om en times tid setter jeg meg på bussen til Hokksund, deretter toget til Gulskogen, og så er det seks timers jobbing før jeg kan komme meg hjem igjen og SÅ har jeg fri en uke! Riktignok skal den uka brukes på pugging til eksamen, men jeg skal i det minste ikke jobbe :D Hjertehjertehjerte.

Nå skal jeg gå på jakt, siden jeg er sulten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar